Nová generace přichází.

BMW M3 Sedan a M4 Coupé.

Klasičtí zástupci radosti z jízdy závodním vozem v každodenním provozu jsou připraveni vyrazit do akce ve zcela nové generaci. Nové BMW M3 Sedan a nové BMW M4 Coupé stojí bok po boku ve své charakteristické interpretaci dynamicky vzrušující radosti z jízdy, kterou charakterizuje dlouhodobě uznávaný sportovní duch a špičkové technologie.

 

 

Pohon.
Řadový šestiválec ve dvou výkonových verzích; manuální převodovka nebo osmistupňová převodovka M Steptronic; volitelný pohon všech kol M xDrive.

 

35 let poté, co na scénu dorazilo první BMW M3, představuje BMW M GmbH nejnovější generaci svých vysoce výkonných modelů prémiového segmentu střední třídy. Nové BMW M3 Sedan a nové BMW M4 Coupé stojí bok po boku ve své charakteristické interpretaci dynamicky vzrušující radosti z jízdy, kterou charakterizuje dlouhodobě uznávaný sportovní duch a špičkové technologie. Oba vozy spadají do různých kategorií: první je sedan nabízející prostor pro pět cestujících, druhý čtyřmístné kupé.

 

Nabídka ústrojí pohonu, která nemá v daném segmentu konkurenci, propůjčuje jak novému BMW M3 Sedan, tak novému BMW M4 Coupé tři odlišné charaktery. Jedním z příkladů nového BMW M3 Sedan a nového BMW M4 Coupé, jejichž maximální výkon 353 kW/480 k přenáší šestistupňová manuální převodovka na zadní kola, je autentický zážitek z vysokého výkonu. V případě nového BMW M3 Competition Sedan a nového BMW M4 Competition Coupé je řadový šestiválec o výkonu 375 kW/510 k spojen s osmistupňovou převodovkou M Steptronic, jež standardně posílá výkon motoru na zadní kola. Dva modely Competition budou (přibližně od léta 2021) k dispozici také s pohonem M xDrive, který jim poskytne ještě větší směrovou stabilitu a maximální trakci bez kompromisů v oblasti agility.

 

Jedinečný prvek výbavy v daném segmentu: šestistupňová manuální převodovka.

 

Kombinace motoru a převodovky v BMW M3 Sedan a BMW M4 Coupé nabízí klasický zážitek z výkonu. Možnost zvolit manuální převodovku je rozdílovým faktorem mezi novými vysokovýkonnými modely a jejich přímými konkurenty. Manuální převodovka tradičně vytváří extrémně intenzivní interakci mezi řidičem a automobilem.

 

Dvě turbodmychadla, zlepšený systém sání, přímé vstřikování benzinu navržené pro mimořádný výkon.

 

Unikátní technologie M TwinPower Turbo je jedním z prvků, díky nimž se motor vyznačuje ultra sportovním výkonnostním charakterem. Tuto technologii tvoří dvě jednokomorová turbodmychadla, která dodávají stlačený vzduch do válců 1–3, respektive 4–6. Výkon turbín zlepšuje nepřímý chladič stlačeného vzduchu napojený na nízkoteplotní okruh a speciální kompresory. Jejich elektronicky řízené obtokové ventily (které lze rychle zavřít) pomáhají turbodmychadlům v poskytování okamžité odezvy.

 

Pro tento model specifický výfukový systém s elektricky ovládanými klapkami přináší emočně bohatý zvukový doprovod. 

 

Zvukový projev výfukového systému emočně vzrušujícím způsobem podtrhuje vysokootáčkový charakter motoru a lineární nástup jeho výkonu a vytváří jasný komunikační kanál mezi pohonnou jednotkou a řidičem. Elektricky ovládané, plně nastavitelné klapky potlačují rušivé frekvence a zvyšují úroveň komfortu. Akustický zážitek uvnitř vozu ovlivňuje také zvolený režim motoru. Volba režimu SPORT nebo SPORT+ stisknutím příslušného tlačítka na středové konzole sladí zvuk a intenzitu projevu výfukového systému se zvýšenou dynamikou hnacího ústrojí. Ať je aktivován jakýkoli režim, řidič může zvukový projev motoru omezit tlačítkem M Sound Control na středové konzole.

 

Design. 

 

Svalnaté, ale čisté plochy a ostré aerodynamicky optimalizované linie mají za následek, že sportovní potenciál nového BMW M3 Sedan a nového BMW M4 Coupé je evidentní již na první pohled. M specifické designové prvky vycházející z funkčních požadavků vysokovýkonných sportovních vozů jsou harmonicky integrovány do moderního designového jazyka. „Design je jednoznačně orientovaný na funkčnost, je čistý a nekompromisně osekaný,“ říká Adrian van Hooydonk, senior viceprezident BMW Group Design. „Zároveň nabízí emocionálně podmanivé okno do duše vozidla.“

 

Nejvýraznějším prvkem seznamu volitelné výbavy jsou skořepinová sedadla řidiče a spolujezdce M Carbon. Debutující sedadla s novou skořepinovou konstrukcí kombinují závodní funkčnost s nízkou hmotností, komfort na dlouhých cestách a kvalitní zpracování. Nově vyvinutá sedadla mají integrované opěrky hlavy a podsvícené označení modelu. Použitím uhlíkových kompozitů v konstrukci sedáku a opěradla spolu s výřezy v bočnicích a pod opěrkami hlavy snížily hmotnost oproti standardním M sportovním sedadlům o 9,6 kilogramu.

 

Čistá radost z jízdy na dotyk prstem: tlačítko M.

 

Standardní součástí ovládacího panelu na středové konzole nového BMW M3 Sedan a nového BMW M4 Coupé je také tlačítko M Mode. To lze použít k úpravě reakcí a charakteristiky asistenčních systémů a displejů v přístrojovém panelu a Head-Up Displeji tak, aby poskytovaly zážitek z jízdy vhodný pro danou situaci v M stylu. Řidič si může vybrat z režimů ROAD a SPORT, přičemž do arzenálu přibude ještě režim TRACK, pokud je součástí výbavy M Drive Professional. Režim TRACK, vyvinutý výhradně pro jízdu na závodních okruzích, se aktivuje dlouhým stisknutím tlačítka M Mode. Řidič poté musí potvrdit svou volbu pomocí ovladače iDrive. Toto nastavení plně deaktivuje veškeré komfortní a bezpečnostní funkce asistenčních systémů. Vypne se také kontrolní displej, aby řidič svou pozornost ještě více soustředil na závodní trať. Přístrojový panel a Head-Up Displej se přepnou do režimu M View, přičemž v nastavení TRACK není aktivní ani funkce rozpoznávání dopravních značek. Opětovným stisknutím tlačítka M Mode se vypne režim TRACK a aktivuje se ROAD.

 

Představené modely:

BMW M3 Sedan: 353 kW/480 k, zrychlení 0–100 km/h: 4,2 s, kombinovaná spotřeba paliva: 10,8 l/100 km; kombinované emise CO2: 248 g/km. BMW M3 Competition Sedan: 375 kW/510 k, zrychlení 0–100 km/h: 3,9 s, komb. spotřeba paliva: 10,2 l/100 km; kombinované emise CO2: 234 g/km. BMW M4 Coupé: 353 kW/480 k, zrychlení 0–100 km/h: 4,2 s, kombinovaná spotřeba paliva: 10,8 l/100 km; kombinované emise CO2: 248 g/km. BMW M4 Competition Coupé: 375 kW/510 k, zrychlení 0–100 km/h: 3,9 s, komb. spotřeba paliva: 10,2 l/100 km; kombinované emise CO2: 234 g/km.

 

 

 

ZKROŤTĚ SVÉ NOVÉ BMW ///M. 

Nyní ke každému novému nebo předváděcímu vozu BMW ///M získáte ZDARMA dárkový poukaz na hodinu sportovní jízdy pod vedení profesionálního instruktora na závodním okruhu. 

 

Více informaci o poukazu

 

Zažijte tu pravou závodní atmosféru a poznejte dokonale svůj nový vůz. Pro více informací k novým modelům kontaktujte prosím naše prodejce: 

 

Showroom Praha

 

Lenka Syrová
Prodejce vozů

+420 725 914 715

Vít Mikluš
Prodejce vozů

+420 601 570 420

 

Showroom Hradec Králové

 

Ondřej Houdek
Prodejce vozů

+420 601 365 494

Daniel Král
Prodejce vozů

+420 702 018 686

 

Showroom Pardubice

 

Jakub Zídek 
Prodejce vozů

+420 601 326 857

Michal Ilič 
Prodejce vozů

+420 702 021 481